Cisco: Új generatív AI funkciók a Webex platformon
A Cisco új innovációkat vezet be mesterséges intelligencia (AI) területén, amelyek a Webex együttműködési platformját erősítik, a cél pedig a munkahelyi produktivitás javítása automatizált összefoglalók készítésével, amelyek az értekezleteket és beszélgetéseket vizsgálják.
Új szolgáltatások bemutatása
A vállalat legújabb fejlesztéseit a Cisco Live! nevű ügyfélrendezvényen ismertették, melyet Las Vegasban tartottak. Az új funkciók között megtalálhatóak azok, amelyek segítenek a felhasználóknak pótolni a lemaradt találkozókat, illetve a hívások során előkerülő főbb teendőkre összpontosítani. Az AI-alapú szolgáltatások a Cisco Vidcast eszközére és a Webex Contact Centerre is kiterjednek.
Az AI jövője a munkahelyen
A 2023-as „State of Global Innovation Study” című Cisco tanulmány szerint az informatikai szakemberek a generatív AI-t jelölték meg azon technológiák között, melyek a legvalószínűbbek, hogy jelentősen befolyásolják cégük tevékenységét. A megkérdezettek 85%-a nyilatkozott úgy, hogy készen állnak a közelgő változások kezelésére.
Ezért a Cisco jelentősen növeli befektetéseit az AI fejlesztésére, hogy támogassa a jövő munkavégzését – mondta Aruna Ravichandran, a Webex marketingigazgatója. „Elkötelezett a hibrid munkaerő számára, hogy hatékonyabb, biztonságosabb és nagyobb produktivitású munkakörnyezetet biztosítson” – tette hozzá.
Catch Me Up: Az új pótló funkció
Amennyiben a Webex-felhasználók lemaradnak egy találkozóról, az újonnan bevezetett Catch Me Up funkció segítségével pótolhatják az elmaradt interakciókat, amelyek találkozókat, csevegéseket és egyebeket is magukba foglalhatnak. Az értekezletek összefoglalói pedig áttekintést nyújtanak a legfontosabb pontokról és teendőkről.
Automatizált összefoglalók
A felhasználók engedélyezhetik, hogy a szoftver automatikusan generálja a Webex értekezlet legfontosabb elemeit, kivonja a kulcspontokat, és rögzítse a műveleti elemeket. Így nincs szükség a felvétel meghallgatására vagy az átiratok elolvasására.
Vidcast kiemelések és AI asszisztens
Az új generatív AI képességek kiemeléseket is készíthetnek a Cisco Vidcast aszinkron videóeszközéből, amelyek segítenek a felhasználóknak a fontos információk kiemelésében és megjelölésében, amelyeket aztán a Webex alkalmazáson belül közzétehetnek.
A Cisco bejelentette továbbá, hogy egy AI asszisztens elérhetővé vált a Security Operations Center (SOC) számára, amely az információkat összeköti a Cisco Security Cloud platform alkalmazásai között, segítve ezzel a SOC munkatársait a biztonsági incidensek gyors felismerésében és kezelésében.
Saját fejlesztés
A Cisco saját nyelvi modelleit használja ezeknek a képességeknek a fejlesztésében, nem pedig külső, harmadik féltől származó AI gyártókkal dolgozik együtt. Az in-house fejlesztés és bevezetés lehetővé teszi a Cisco számára, hogy következetes maradjon az AI-stratégiájában, és lehetőséget biztosít a magas szintű személyre szabáshoz.
Forrás:
www.computerworld.com